fredag 29 maj 2009

Sans titre

La France me manque trop.

Dagens nöjdhetsfaktorer:

  • Ett stycke bra betyg i delkursen "Ordkunskap", vilket man måste ha för att få VG i hela kursen.
  • Min andra uppsats är så gott som klar (för andra gången, ehe). Jag tänkte lämna in den på måndag, eller något.
  • Det är helg (vi behöver inte nämna att jag måste plugga hela helgen).
  • Jag har haft min sista skoldag för den här terminen.
  • Måndagen den 8:e juni ska den sista uppsatsen vara inlämnad och efter det är det sommar.
  • Imorgon kväll ska jag och Alex ut här i Lund eftersom det är hennes sista helg här.
  • Jag hade sjukt låga förväntningar på filmen vi såg (The Proposal) och det var kanske därför jag tyckte att den var både rolig och lite vackert sorglig ibland. Det kanske ni också skulle tycka (om ni inte har något emot förutsägbara hollywoodfilmer, vill säga!).
(jag försöker förtränga att jag ligger ett par dagar efter med pluggandet, att jag ska plugga hela sommaren, att det känns som om jag går upp ett par kilo varje dag och att vissa saker aldrig kommer bli som de har varit)

Peace.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar