onsdag 20 maj 2009

Ich habe nein gesagt!

(yes, jag är fortfarande ganska dålig på tyska, tacka vet jag engelska och franska! yes/oui!)

Nej. Nu går jag nog till Willys och köper något gott. Jag orkar inte mer. Jag måste ha något gott i käften. Och nej, planen är inte att köpa godis. Helst inte glass heller, men något måste det bli eftersom jag känner mig döende.

Jag tänker inte skriva/plugga något mer idag heller (inte för att jag har gjort särskilt mycket efter skolan, men ändå. jag ska upp innan sju imorgon för att tvätta, så då får jag väl passa på att skriva hela dagen sedan).

Fy, vilken tråkig människa jag är. Jag somnar av mina egna inlägg. Purrfect.

Synd att du inte finns i Sverige! Jag hade gärna smakat på dig (och alla de andra smakerna som inte finns att köpa här).

/Hannah (som börjar närma sig bristningsgränsen/10 dagar utan godis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar