måndag 25 maj 2009

Superbra studieteknik

Det senaste är att skriva låtar om hur dåligt pluggandet går. Istället för att plugga, alltså. Supersmart. Verkligen.

Jag tar "the night off". Faktiskt. Jag orkar inte mer idag. Jag får helt enkelt gå upp vid sju imorgon och skriva om mina uppsatser hela dagen. Superduperkul. Eller kanske inte. Men det måste göras och det kommer inte göras idag. Punkt slut.

Idag har jag och Alex ätit god mat på Wrap House här i Lund. Mumma! Imorgon blir det gratisbio (förhandsvisning av The Proposal).

Apropå film. Som den Harry Potter-nörd jag är så är jag helt pepp inför sjätte filmen! Jag har precis kollat in en massa trailers och blir bara mer och mer sugen på att se den. Jag längtar! Här kommer en av alla trailers:



Dags att sova, eller något. Kräm.

/Hannah (15 dagar utan godis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar