måndag 4 maj 2009

Ich bin sehr duktig!

Min essay plan är klar! Hurra för mig! Jag är ju sjukt duktig! (eh, vi kan väl låtsas?) Jag är bara lite rädd att min chansning inte kommer bli sedd på med blida ögon (chansningen där jag av någon märklig anledning jämför en person i en modernistisk roman med Macbeth i Shakespeares pjäs med samma namn. I am so screwed. eller så kommer hon älska det. fast jag tror att jag är screwed. yes. indeed)

Nu borde jag väl få gå och köpa mig något gott? Hm. Hur som helst måste jag ner i tvättstugan och hämta tvätten först! (tack förresten till puckona som fortfarande använde TVÅ av de tre maskinerna vi hade bokat när vårt tvättpass började. jag gissar att tankegångarna gick i stil med "äh! det är ju ingen fara! det är ju bara 20 minuter in på deras tid!")

Guten Nacht!

/Hannah (duktig eller screwed)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar