måndag 18 maj 2009

Neutheitsfakturen (nej, jag är inte så bra på (hittepå-)tyska!)

Dagens nöjdhetsfaktorer:

  • Jag har lämnat in mitt B-uppsatsdraft.
  • Det har varit soligt och varmt här idag.
  • Jag har äntligen kommit igång med träningen igen. Idag blev det pilates!
  • Min man lagar en massa god mat hela tiden, till exempel sötsur sås och chili sin carne. Yum!
  • Jag har inte "behövt" plugga efter klockan tre idag! (jo, egentligen, men inte akut)
  • Jag har bara tre grammatikdagar kvar, sedan är skolan över! (om man inte räknar tentor och uppsatser, men det gör man väl inte?)
  • Alex har gett mig bilderna från Chemical Vocations spelning.
  • Jag ska snart gå och lägga mig och jag kan ta lite sovmorgon imorgon.
Livet är ganska bra ändå! Yes. Time to go sleepy.

Alex und Hannah på konsert.

CV (om jag inte ser fel!?).

/Hannah (8 dagar utan godis. jag är galet duktig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar