torsdag 21 maj 2009

Istället för att plugga

Kolla om ni är snabbare än jag är. För det är ju...eh...jättekul! (om man inte har ett liv)


70 words

Typing Test

Imorse tvättade jag. När jag sedan skulle lägga en del av tvätten i den ena torktumlaren gick det inte att stänga luckan. Nähä. Då provar jag självklart den andra torktumlaren, men när jag öppnar den luckan går den av helt! Med andra ord har någon hemsk människa haft sönder båda torktumlarna. Antagligen utan att felanmäla. Tack för det! (och ja, jag har ofta tvättstugeproblem. om inte någon snor min tvättid så är maskinerna sönder) Det första jag gjorde var i alla fall att ringa bovärdens telefonsvarare (och sedan skrev jag en felanmälan plus ett mail, jag tror inte att han kan missa det?).

Dags att plugga, kanske? Och väcka mannen.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar