onsdag 13 maj 2009

Plugg + godis + hemmaman

Ajajaj, jag känner det där satans sötsuget nu! Och jag måste plugga (tenta på fredag). Jag vet inte riktigt vad jag ska äta för att stilla mitt behov utan att äta godis (jag måste ju klara mer än två dagar utan godis, herrejisses!).

Idag har David varit en bra hemmaman (han var ledig, alltså). Han har tvättat, lagat egen sötsur sås (underbart gott och utan hemska konserveringsmedel och obskyra E-nummer), samt ringt Bredband2 och sett till att jag får tillbaka mina 695 kronor som de aldrig borde ha dragit från mitt konto. I love my man!

Jag fick tillbaka min essay plan idag. Det enda min lärare var halvskeptisk till var väl mina referenser till Shakespeare (haha, jag dör!). Hon sade i och för sig att jag hade en (eller flera) bra poäng, men att jag kanske inte behövde använda det för att "prove my point". Hm. Ni fattar inte, va? Nej, jag förstår inte själv vad jag skriver!

Nu borde jag tentaplugga. Om jag bara kunde bli av med det där sötsuget! (tips, tack!)

/Hannah (3 dagar utan godis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar