tisdag 19 maj 2009

Kul kväll

Helt onödig bild på mig på West Coast Riot som har nada med inlägget att göra. Grönt godis gjorde min tunga grön. Jag är helt enkelt en grön person. Yes.

Idag har jag varit lat. Riktigt lat. Jag har bara läst ett grammatikkapitel (barely!). Jag borde ha gjort en hel del andra skolrelaterade saker, men det börjar bli lite sent nu. Jag borde nog snarare ta itu med disken så jag slipper se det imorgon och börja dagen på ett dåligt sätt (nämenprecis, det är väl bättre att avsluta en dag dåligt? hm).

Jag har precis tagit en Samarin. Hello magproblem/tentaveckor.

Dagens nöjdhetsfaktor: Inget godis. Ingen glass. Det får man väl vara nöjd med?

Dags att diska och sedan sova. Imorgon har jag min nästnäst sista grammatikdag.

/Hannah (hela 9 dagar utan godis! har jag slagit någon överhuvudtaget!?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar