torsdag 1 mars 2012

Trötthet

Jag är ett gäspande vrak idag. Igår kom jag på att jag nog borde ta ett par fältdagar (praktik) i Eslöv eftersom jag ska hinna med fem sådana dagar innan slutet av mars. Så imorse gick jag upp klockan sex och åkte dit i vanlig tid. Problemet var bara att jag inte kunde somna inatt. Det gick bara inte. Till slut somnade jag. Klockan tre. Jag fick alltså tre timmars sömn. Men jag får nog skylla mig själv som vaknade sent igår. Fast det är sjukt svårt att vända tillbaka på dygnet. Jag måste helt enkelt vara en nattmänniska. Synd att samhället är uppbyggt kring att man är en morgonmänniska. Nåväl!

Nu har jag ärligt talat tagit en liten tupplur. Ja, så trött var jag idag! Nu ska jag äta något litet, kanske se en serie och sedan lägga mig igen. Jag ska ju upp tidigt imorgon igen, så det är bara att se till att få mer sömn den här natten.

Äsch, detta var ett tråkigt blogginlägg. Men det är detta som har hänt idag. Roligare än såhär blir det inte. Sorry! Vi hörs imorgon istället.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar