onsdag 21 mars 2012

En lista på saker jag DEFINITIVT inte har gjort idag


  • Städat min försummade lägenhet.
  • Tvättat alla mina kläder (det är nämligen ungefär så mycket tvätt jag har).
  • Gått och tränat.
  • Läst en kursares uppsats som jag ska opponera på nästa vecka.
  • Börjat jobba med min läromedelsanalys som jag ska redovisa nästa vecka (samma dag som ovanstående. tack för den, MAH!).
  • Gjort en fältdag.

Om någon missade rubriken är detta alltså saker jag inte har gjort idag. Uppenbarligen tog jag en ledig dag idag. Vilket jag egentligen inte har tid med. Dagens i-landsproblem är för övrigt att jag aldrig själv inser att jag inte kommer göra något vettigt vissa dagar och att jag därför bara tänker på allt jag borde göra istället för att njuta av min "lediga" dag. Känner någon igen sig? Varför inte bara göra något kul istället för att oroa sig för allt man borde ha gjort? Suck på mig.

Imorgon är en annan dag och då ska jag börja beta av listan ovan.

/Hannah (som antagligen får andra att må bra och känna sig lyckade genom det här inlägget. jag bjuder på det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar