söndag 18 mars 2012

Hänt sedan sist

  • I fredags åkte jag till Kristianstad och Helenas fest för att säga hejdå till just Helena. Hon flyttar snart till Eskilstuna för att jobba. Himla trist för oss som är kvar i Skåne men jag försöker tänka positivt: Eskilstuna är inte så fasligt långt ifrån Örebro som jag besöker då och då. På festen träffade jag två fina personer som har varit utomlands länge:
Joan har varit i Afrika ett par månader med Rosa Bussarna.

Lisa har vi saknat ett drygt halvår. Hon har varit i Australien och Nya Zeeland.

  • Efter festen följde jag med Karin hem till Malmö och sov över. Igår åkte vi till hennes föräldrars hus och hade Harry Potter-maraton (plus min sötsaksdag) med Moa och Linus. Vi trodde inte att vi skulle hinna se alla filmer, så vi såg filmerna 3-8. Vi blev klara i eftermiddags. Åh, jag älskar HP!
Igår gjorde Karin små amerikanska pannkakor till frukost. Så gott!

  • Jag kan meddela att Ben & Jerry's nya glassmak Oh My! Apple Pie! inte var något att hurra över. Med tanke på vad den kostade borde den ha varit 50 gånger så god. Dåligt! (tacka vet jag Half Baked!)
  • Min uppsats går åt helsike för tillfället. Jag har inte ens börjat. Just nu är jag fast i stadiet vad-fasen-ska-jag-skriva-om?! Förhoppningsvis kommer jag på det snart med tanke på att 5-6 sidor ska ha skrivits innan tisdag blir onsdag. Gulp!
Det var nog allt!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar