torsdag 8 mars 2012

Spelkväll

Igår bloggade jag inte alls. Mest för att jag var i Malmö på spelkväll hos bästa Karin. Jag tog några kort men de blev ovanligt suddiga. Ingen aning om varför. Lite såhär såg det ut igår (fast lite mindre suddigt):

TP!

Lasse var där (och posade som vanligt).

Moa och Linus var där.

Micke var där och var himla suddig.

Karin var lika söt som vanligt.

Vi spelade Jenga...

... vilket fick Lasse att koncentrera sig ordentligt. Jag tror att tornet rasade två gånger på grund av honom.

Egentligen borde jag ha stannat hemma och pluggat igår men det är så himla trevligt att träffas mitt i veckan och göra något kul. Så när tillfälle ges får man helt enkelt lägga undan det man håller på med för tillfället en stund.

Tack för igår, hörrni!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar