tisdag 27 mars 2012

Äntligen!

Efter endast två-tre timmars sömn inatt (jag kunde inte somna av någon anledning) och en åtta timmar lång skoldag med opponering på 13 uppsatser samt muntliga redovisningar är jag officiellt död. Men det känns bra att terminens första halva är över. Och således har jag läst halva det här programmet. Bara en och en halv termin tills jag (förhoppningsvis!) tar min lärarexamen! Skönt!

Efter den långa skoldagen bestämde min partner in crime och jag att vi skulle fira att delkursen är slut och att vi har gått halva lärarutbildningen (dock mycket mer än så om man räknar med våra ämnen såklart). Vi gick helt enkelt till V.E.S.P.A. och åt onyttig middag. Cheers!

Jag åt tortellini med fyra ostar. Fett och yummy!

Såhär ser det tydligen ut när min partner in crime har ätit "väldigt mycket." Oh, C, you ain't seen nothin' yet!

Nu ska jag njuta av min lediga kväll och titta på tv-serier. Och sova ut inatt. Så. Himla. Skönt.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar