onsdag 21 mars 2012

Delar av mitt hem med Instagram

Instagram är verkligen en sjukt bra och trevlig app med vilken man kan göra om sina mobilbilder med olika filter. Alla filter är mer eller mindre underbara och ger ofta en "gammal" look till bilderna. Men detta visste ni säkert redan. 

Idag fick jag för mig att göra om lite bilder på mitt hem. De blev definitivt finare med instagramfiltrena. Eller vad tycker ni? (klicka på bilderna för större storlek)

 Kuddar.

Finaste tavlan.

 Parfymflaskor.

 Franska böcker och egovarning.

 Servis och kakfat.

 Fina böcker och fina koppar.

Som sagt.

Mer böcker och fina saker. 

Så man hittar köket.

 Till och med duschdraperiet blir ett bra fotoobjekt när man har Instagram.

Finfint tycker i alla fall jag!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar