torsdag 8 mars 2012

Kökshyllorna

Som ni vet älskar jag burkar. Särskilt plåtburkar. Man kan säga att det märks i mitt pyttelilla kök. Jag har ganska många burkar i mina kökshyllor.

Massa burkar. Och en ful mikro som förstör harmonin. Men den måste stå där.

Den nedersta hyllan ändrade jag lite idag. Muminplåtburken köpte jag när jag var på ålandskryssning.

"Kakor"burken har stått och samlat damm i något förråd hemma hos mamma, så den fick jag i födelsedagspresent eftersom den gör mer nytta här. Eftersom jag inte äter så mycket kakor längre förvarar jag knäckebröd i den. Kopparna kallas tillsammans för "Cup of Tree" och finns att köpa på Lagerhaus. Bästa Kristin gav mig dem i födelsedagspresent. Jag blev så himla glad!

/Hannah (aka. burksamlaren)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar