lördag 8 oktober 2011

Wild Fields

Igår kväll gick jag och Lena till Kalmars Nation för att titta på Lisas band Wild Fields. De var väldigt duktiga även om det inte är riktigt min typ av musik. Dessutom tycker jag att det är imponerande att man lyckas ha ett band med sex personer. Att alla vill spela samma musik, att alla kan dyka upp på rep och spelningar. Jag fattar inte hur man lyckas. Jag lyckas ju inte ens om det så bara är två personer. Nåväl. Det kanske bara är jag som har problem med sådant?

Jag försökte ta lite kort igår, men de blev kassa eftersom jag bara hade med iPhonen som inte tar bra kort i mörker. Ni får klara er utan helt enkelt.

Jag vet att jag har varit en dålig bloggare de senaste dagarna. Det blir så när man har fullt upp och är trött hela tiden.

Ikväll ska jag till Lena i Malmö på maskerad med tema brott. Jag ska försöka ta lite roliga kort ikväll så får ni se dem imorgon.

Ha en fin lördag!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar