söndag 2 oktober 2011

Maskerad

Igår åkte jag till Annas och Elins nya lägenhet i Malmö för att gå på maskerad. Temat var vad man ville bli när man blev stor alternativt vad man vill bli när man blir stor. Jag tänkte att jag både vill och ville bli sångerska. Så fick det bli. Det blev tyvärr inte så många bilder igår men här kommer i alla fall några.

Jag tänkte att sångerskor nog har fräna hårfärger, mycket smink och attityd. Och eh... cupcakeklänning.

Aila ville vara Robin Hood när hon var liten. Så fin!

Jag glömde såklart inte min naturtrogna mick.

Sara gillade flashdance när hon var liten.

Lena ville vara smart och så ville hon ha en häst.

Här är Lena och Anna som vill bli gammal och glad.

Malin ville vara Pippi Långstrump. Och Erik därbak ville bli framgångsrik.

Det där var ju inte ens hälften av människorna på festen. Dåligt av mig! Där fanns bland annat fotbollsproffs, diktatorer, cowboys, ridskolägare, ballerinor och cirkusprinsessor.

En fin maskerad och kväll! På lördag ska jag på nästa maskerad med temat brott.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar