lördag 29 oktober 2011

Whiskeykväll

Igår åkte jag till Karin och var med på whiskeykvällen. Jag drack dock inte så mycket whiskey eftersom jag tycker att det smakar för starkt och hemskt. Ett par klunkar blev det men det räckte gott. Förutom whiskeyn som folk hade tagit med hade alla också med sig mörk choklad i någon form. Jag tog med mig pistagetryfflar och där fanns också chokladkakor och chokladbakelser. Yum!

Här kommer de dåliga iPhonebilderna från igår.

Massa whiskey. Minst sagt.

Pistagetryfflar. Gott!

Chokladbakelser. Också gott!

Och Karins jättegoda pepparkaksskorpor.

Världens sötaste Philip med sin 600-kronorswhiskey.

Spjuvern Lasseman var där.

Snygga Karin.

Johanna var cool och vacker på samma gång.

Jag lyckades visst missa att ta bra bilder på Kristin och Daniel. Dåligt av mig!

Så himla bra kväll med så himla bra människor. I love you guys!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar