lördag 1 oktober 2011

Igår...

... var jag ganska effektiv. Se nedan.

... gick jag till gymmet och tränade styrka. Mina starkaste muskler är definitivt mina lårmuskler som tar typ 80 kg.

... gjorde jag en skoluppgift och lämnade in den.

... gick jag till läkaren innan klockan var nio. I stort kan man säga att jag betalade 120 spänn för att bli dumförklarad på följande sätt: "Man kan bli trött av många olika saker." Jaha. Det visste jag inte! "Man kan bli trött av att läsa på lärarutbildningen." Ok, tack, då vet jag. Att man är ovanligt trött varje dag har säkert med utbildningen att göra. Jag har haft mycket mer skola och jobb vid andra tillfällen, men ok (till exempel på gymnasiet och då var jag inte trött varje dag). Enligt den här nya läkaren så hade jag knappt brister i våras när jag började ta extra vitaminer. Nu hade i alla fall värdena gått upp och det enda hon tyckte att jag skulle fortsätta ta var B12 eftersom jag är vegetarian. Vad gäller min trötthet ska jag tydligen bara vänja mig vid det. Tack så himla mycket för hjälpen. För övrigt tycker jag att det är ganska dålig stil att säga att man kanske inte hinner svara på en annan fråga för att man har en annan patient inbokad om några minuter. Särskilt när den man pratar med inte fick komma in förrän en kvart efter utsatt tid. Men ja' ä' int' bitter.

... fick jag ovanligt anständiga vykort från Frankrike på posten.


This made my day!

... diskade jag bort mitt diskberg. Jag förstår aldrig hur det blir så.

... hann jag inte städa lägenheten.

... köpte jag ett par fina saker. En fin bricka och en fin sockerskål. Jag älskar Lagerhaus.


... åkte jag till Malmö och tittade på film med Johanna. Vi kollade på en av mina favoritfilmer, Crash, och en ganska märklig brittisk komedi, Wild Target.

Sådär. Nu behöver ni inte känna att ni har missat något.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar