söndag 23 oktober 2011

Fint besök från Kreta

Igår kom min gamla barndomsvän Anna hit till Lund. Vanligtvis bor hon på Kreta men nu ska hon flytta till Oslo. Hon tog med sig sin grekiske pojkvän Nikolaus. De kom igår eftermiddag, sov över och åkte för ett par timmar sedan. Så himla fint besök!

Vi började med att fika. Skönt att jag har fått tillfällen att använda mitt fina kakfat.

Fina Anna och hennes grek Nikolaus.

Sedan fick vi höra att ett stort gäng vänner skulle till Ariman, så vi stack också dit. Här ser ni Philip, Kristin och Daniel. (kass iPhonebild, jag vet)

Peter, Nikolaus och Anna.

Karin och Johanna.

Sedan träffade vi på Ashley och Ute som också var på Ariman en stund.

Med andra ord hade jag en sjukt bra lördagseftermiddag- och kväll!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar