tisdag 4 oktober 2011

Malmö?

Alltså. Jisses. Nu har jag och fina Karin börjat fundera på om vi inte kanske ska flytta ihop i Malmö. Hyra en trea eller fyra. Vi har hittat flera intressanta lägenheter i samma område som Karin bor nu. Och det enda jag tänker på är att ha så mycket som 80 kvm (id est fyra gånger den här lägenheten), ett kök med en riktig frys och att bo med bästa Karin i trevliga Malmö. Hur kan man inte vilja det?! Vad gäller hyran så kommer jag inte betala särskilt mycket mer än nu, men jag skulle ha så himla mycket mer plats. Oh, the joy!

Nämen vad tycker ni? Låter det som en bra idé? Vi ska i alla fall gå och titta på lägenheterna om vi får chansen.

Frågan är bara om jag skulle kunna få hjälp av mamma eller pappa med flytten (antingen i början av november eller december). Det känns inte som om jag skulle klara det utan dem. Jag har ingen bil eller någonting. Samtidigt vet jag att det löser sig på något sätt, men jag kommer ihåg förra årets flytt med fasa.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Har typ 5 veckors semester att ta ut så det är väl inte omöjligt....

    //Fadren

    SvaraRadera