söndag 23 oktober 2011

10 avtändande saker

Tänkte att ni ville veta.

  • Män som lyssnar på techno, house eller något annat hemskt som inte borde få kallas musik.
  • Män som röstar blått eller brunt. (det finns en anledning till att unga människor ogärna erkänner att de är höger. det blir mycket mindre ligga då)
  • Män vars enda intresse är sport.
  • Män i helvita kläder. Jag ryser bara av tanken.
  • Män som inte tvättar händerna efter toalettbesök och/eller inte borstar tänderna. Ew!
  • Mansgrisar (aka. det första svenska ordet jag lärde min franske vän Matthieu).
  • Män som tycker att det är romantiskt att fira Alla hjärtans dag. Herreminje!
  • Män som äter djur. Sorry, men om man är vegetarian vill man inte hångla med köttrester.
  • Män som inte kan vara tydliga och ärliga och visa vad de vill.
  • Män som aldrig läser böcker. Obildade killar känns inte så intressanta.

För övrigt är jag ganska trött på män. Jag vet inte om det märks? Jag funderar på att gå i kloster. Jag och Ulla borde nog återuppta våra planer på S:t Ullas kloster i Danmark. Jojo.

/Hannah

4 kommentarer: