söndag 30 oktober 2011

Tre (nej, två) saker jag inte förstår

  • Varför har jag inga snygga kläder i min garderob? Det är ju inte så att jag brukar handla fula kläder när jag väl handlar. Det går inte ihop.
  • Varför har jag alltid bara äckligt godis kvar i påsen till slut? Det är ju inte så att jag brukar handla äckligt godis när jag väl köper godis. Det går inte ihop.
  • Varför blir det alltid diskberg hemma hos mig? Det är ju inte som om jag aldrig disk... nej, vänta nu. AHA! Nu förstår jag. Det går ihop.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Haha, it all makes sense now? ;)
    Jag brukar köra på att om jag inte kan se disken så finns den inte, ie jag behöver inte diska eftersom ingenting är smutsigt. :p

    SvaraRadera
  2. Amenprecis! :)

    Tyvärr är min lägenhet så liten att jag nästan alltid ser disken. Men jag gillar din metod! :)

    SvaraRadera