måndag 10 oktober 2011

Senaste nytt (eller vem är vem?)

Alltså jag vet inte. Vad har jag att berätta idag? Tja, jag har kommit fram till att jag är helt förvirrad vad gäller min mentor på högskolan. Han och en annan person ser likadana ut. Eller så är min mentor den personen jag tycker att han liknar. Fast varför heter de då inte samma? Eller har jag missuppfattat? Det hela känns lite som Shakespeares Twelfth Night (bortsett från att jag inte är kär i någon av personerna. det hade verkligen varit märkligt!). Hur som helst har jag alltså ingen aning om ifall P eller B är min mentor. Eller ifall de två personerna egentligen är en och samma person och att B är någon helt annan. Vem tusan var det som kom till min praktikplats i torsdags? Och vem fick mitt mail? Är den personen min mentor eller vad? Detta är utan tvekan så kallat mind-blowing. Jag kan knappast gå och fråga P om han är min mentor. Då tror han väl att jag har psykiska problem och/eller är dement. Time will tell, I guess.

Nåväl. Nog om denna förväxlingskomedi.

Imorgon ska vi examineras genom ett rollspel (nej, fråga inte ens!). Det känns ju moget. Jag vill bara få det överstökat. Sedan är vi klara med uppgift 3 och har "bara" stora uppgift 4 kvar i den här kursen (en större uppsats). Är det inte jul snart?

Dags att sova. Eller i alla fall läsa.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar