lördag 21 maj 2011

Zero inspiration, zero motivation plus sauna

Uh. Är trött på detta. Jag sitter mest och gör annat än att skriva. Till exempel så stör jag mig på den sjuka bastuvärmen som envisas med att residera i min lägenhet. Jag kan inte bestämma mig för om öppet fönster gör saken bättre eller sämre. Nu börjar det nog bli bättre, eftersom det är senare och lite kallare. Men det går verkligen inte att koncentrera sig när det är så varmt (det hjälpte kanske inte att jag fastnade framför en massa klipp från Glee, but oh well). Jag svettas som en gris och är allmänt äcklig (dusch, sade du? pfft!).


Det värsta är att jag måste skriva skiten idag, så jag kommer sitta här sent ikväll och hata mig själv och uppsatsen. Happy Saturday.

Vad gör ni då? Ni har säkert skitkul någonstans. Åh!

/Hannah (aka. myownworstenemy)

2 kommentarer:

  1. Själv har jag tvättat och segat. Så inte så mycket roligare här borta, om det får dig att må bättre ;)

    SvaraRadera
  2. Men du är iallafall LEDIG! :S

    Jag borde också tvätta. Och städa. Och en massa. Men främst skriva uppsats, antar jag. Det går trögt. Typ jag-råkade-visst-se-en-film-istället-trögt. Åh.

    SvaraRadera