lördag 7 maj 2011

Sorry!

Ja, jag vet. Jag har varit ungefär Sveriges sämsta bloggare de senaste dagarna. Det var något javascriptproblem på mammas dator så jag lyckades inte publicera inläggen jag skrev. Jag orkade inte fixa med det, därav en tyst blogg.

Nyheter:

  • Jag är i Lund nu. Ganska skönt med tanke på att jag har varit borta i nästan tre veckor. Och lägenheten är städad, yay!
  • Nu är det verkligen uppsatsångest på riktigt! (nej, förlåt, det var visst ingen nyhet) Från och med imorgon är det åttatimmarsdagar med skrivande som gäller.
  • Idag hade jag turen att få träffa bästa Johanna som vanligtvis bor i Stockholm. Hon var lika fin som vanligt.
  • Senare på kvällen fick jag umgås med Johanna och Helena. Finfint!
  • Jag har nu tre noveller som jag (kanske!) ska skicka in som bidrag till den där antologin jag har nämnt tidigare. Hoppas att den/de kommer med (jag måste bestämma mig för vilken eller vilka jag ska skicka imorgon).
  • Jag känner mig så sjukt pank! (oops! detta var ju inte heller någon nyhet, snarare ett kroniskt tillstånd)

Nu är jag trött och borde sova. Godnatt!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar