måndag 30 maj 2011

Tråkig kvällsläsning eller jag får skylla mig själv

Uh. Nu måste jag läsa min apdåliga uppsats innan jag lägger mig. Så att jag har någon koll på vad för kritik jag kan få svara på imorgon. Usch. Jag vill inte. Jag kommer hitta en massa fel och jag kommer hata mig själv. Dessutom är jag väldigt trött på den nu. Väldigt trött. Förhoppningsvis kan jag skicka in den sista versionen den här veckan. Så behöver jag aldrig se den mer. Vilken lycka det hade varit!

Annars har jag haft en fin kväll i botaniska med några av mina finaste klasskamrater. Det var fint att träffas såhär innan vi alla åker till olika ställen. Jag kommer sakna dem en massa. Som tur är ses de flesta av oss i höst igen.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan läsa min tråkiga uppsats som jag kommer få skit för imorgon. Blä! Nio till fem imorgon. Så länge ska vi sitta och lyssna på andra. Endast en av alla de där timmarna kommer jag vara aktiv. Oh, the joy!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar