måndag 2 maj 2011

Viktiga saker jag har gjort idag

  • Blivit lite tjockare.
  • Undvikit skola och jobb.
  • Undvikit att duscha.
  • Kollat på ganska dåliga realityserier.
  • Försökt få igång en eld i kaminen.
  • Misslyckats med att få igång en eld i kaminen.
  • Tänkt att 16,3 grader är en bra inomhustemperatur, särskilt om man vill att kroppen ska få jobba lite extra. Hejdå extrakilon, liksom (vadå, 20 kilo måste man väl kunna få bort med låg inomhustemperatur!?).
  • Kollat på film med två av syskonen (de som råkar vara i EnDsville just nu. mest för att de faktiskt bor här).
  • Blivit bjuden till mormor imorgon på eftermiddagsfika (hello again, kära 20 extrakilon!).
Ja, det var nog allt. Vem som helst inser väl att jag har varit riktigt produktiv idag? Jamendettänktejag.

/Hannah

5 kommentarer:

  1. Fina fina Hannah, sluta va så nedvärderande mot dig själv och inse att du är helt fantastisk! Och kom gärna hem till Skåne igen, jag tycker mycket bättre om att ha dig här :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte att jag är nedvärderande! Jag skriver bara sanningen. Jag ÄR överviktig, det är inget konstigt.

    Men tack! Jag kommer på lördag! :)

    SvaraRadera
  3. Aha, jag kände en viss nedvärderande ton i inlägget men om det inte var så så är det ju jättebra :)

    SvaraRadera
  4. Jag försökte bara vara rolig, men jag kanske misslyckades! ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, inte mycket som blev rätt i den här konversationen ;)

    SvaraRadera