lördag 28 maj 2011

I know

Ja, jag vet. Jag är en dålig bloggare idag. Jag är dålig på det mesta idag, förutom på att sova länge, äta skit och kolla på gamla serier. Det är jag skitbra på. (tur att man är bra på något!) Just nu har jag fastnat för Freaks and Geeks som gick på tv för över tio år sedan. Jag älskar't! Synd att det bara finns en säsong och att jag har inte har fler än fem avsnitt kvar att se.




Igår var förresten jag, Karin, Lisa, Moa och Madde på Göteborgs nation. Jag säger bara: aldrig mer. Never ever. Det är antagligen den värsta nationen i Lund. Hemskt ställe, hemsk musik, hemsk service, hemska människor, hemsk... you name it! Skylten i baren som lydde "Vem i baren vill du se ta en bodyshot?!?" var första varningsklockan. Nu vet vi att stället är hemskt och behöver därför aldrig gå dit igen. Snacka om att slösa bort 60 spänn!


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar