söndag 15 maj 2011

Bloggproblem och uppsatsångest

En snabbis bara. De senaste dagarna har det varit problem med bloggen, därav inga inlägg. Det har varit lite frustrerande, men eftersom jag har haft fullt upp har jag inte märkt det så mycket.

I fredags hade jag filmkväll med Karin och Malin och igår hade jag ett piano- och sångquiz hemma hos mig (jag sjöng och spelade, de andra gissade). Karin, Malin, Johanna, Erica och Vickie var här och gissade och sedan gick de flesta av oss ut (Ariman). Ikväll ska jag träffa Ashley och Ute på en nation och gå på filmcafé och se bästa Across the Universe (love it!).

Det är lite dumt att jag umgås en massa med människor. Jättekul, men verkligen inte bra för min uppsats. Jag har extrem ångest nu och fick säga nej till brunch med fina vänner. Nu måste jag ta det här på allvar om jag ska hinna bli klar på en dryg vecka. Innan filmen ikväll måste jag ha kommit en bit till i skrivandet. Ångest. Jag säger bara det.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar