söndag 22 maj 2011

Meh!

Precis när jag är klar för da'n (you know it!) och ska gå och köpa maraboukakor (jag förtjänar det faktiskt. det gör jag) brakar världens åskväder loss. Det är som om Gudrun vill säga mig något. "Nej, Hannah! Gör det icke! Du klarar dig utan!" Sorry, Gudrun, men det gör jag faktiskt inte. Jag har ju gått och väntat på detta hela dagen (läs: suttit och väntat på detta hela dagen eftersom jag har skrivit och redigerat och hållit på).

Ingen mer uppsats idag. No wahahay! Imorgon väntar en massa tråk. Redigering, dubbelkolla att citaten stämmer, fixa försättssida, innehållsförteckning och bibliografi. Men det tar vi imorgon. Detsamma gäller oron om att mina knappt 34 sidor är för få sidor (man ska skriva 30-40 sidor. vad tror ni? för kort?)

Fy, vad skönt det är med en ledig kväll!

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Säger de 30-40 så är ju allt som är 30 och över okej!

    Kakor ftw! Det förtjänar man när man jobbat!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också det. Men så hörde jag om någon annans handledare som sade att 30 verkligen var för lite. Som om det krävdes minst 35 sidor. Och det kanske är hon som blir min examinator. :S Fast samtidigt kan de ju inte fälla en på en sida eller två. Det vore märkligt.

    Kakorna var goda! ;)

    SvaraRadera
  3. Trodde det var det som stod i uppsatsen som räknades, inte hur många sidor man skrivit det på.
    Att jag trodde så fel....


    //Fadren

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att du trodde rätt.

    SvaraRadera