fredag 20 maj 2011

Aaaaaah!

Datorhelvetet dog igår. Sladden vill inte ge ström till datorn, det är något glapp och jag lyckas inte längre "vicka" rätt den. Som tur är har jag fått låna en laptop av bästa Karin (vad gjorde man utan vänner?!). Det hade blivit svårt att avsluta skrivandet av min magisteruppsats utan dator, men nu kanske det går vägen.


Jag har ganska precis satt igång den här datorn och nu kollade jag mailen. Jag hade missat ett mail min handledare skrev igår om att jag borde träffa henne idag angående min uppsats. Det handlade om något strukturellt problem som tydligen går att fixa lätt, men hon vill prata om det. Problemet är att jag missade tiden idag. Och att hon inte har tid på måndag. Och att jag inte har tid på tisdag förmiddag som hon föreslog, eftersom jag jobbar då. Om jag träffar henne efter lunch på tisdag kanske jag inte hinner ändra allt innan min deadline klockan sex. Jag. Orkar. Inte. Snacka om att datorstrul ställer till det för en!


Nu måste jag skriva. Fucking fabulous Friday.


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar