tisdag 10 maj 2011

Jobba, jobba, jobba!

Oj. Nu sade jag visst ja till hela 10 tider som vikarie i engelska. Trots att jag har en magisteruppsats att skriva klart. Som tur är är hälften av tiderna efter deadline och de andra är på högst 75 minuter vardera, så det ska nog gå bra ändå. Jag har verkligen svårt att säga nej till jobb, både för att jag verkligen behöver pengarna och för att jag inte vill vara en person som aldrig ställer upp.

Detta var ett himla intressant inlägg. Not.

Nu måste jag skriva en massa.

/Hannah

3 kommentarer:

  1. Mer pengar till Spanien!

    Eller räkningar... eller mat...

    Men Spanien låter bättre..

    SvaraRadera
  2. Jamenprecis! :D

    Synd bara att dessa pengar tillsammans med en del andra pengar kommer anlända till mitt konto EFTER att vi har varit i Spanien.

    SvaraRadera