torsdag 12 maj 2011

Den buffliga nationen

Igår var jag, Lisa och Karin ute på nation. Först tillsammans med Karins syster Moa på Wermlands nation, men de stängde tidigt vilket gjorde att vi gick vidare till Västgöta nation. Och vilken nation! Herrejisses, jag har aldrig varit med om något liknande. Folk som var där behandlade en som luft. De gick bokstavligt talat rakt på en. Någon lyckades bränna Karin med sin cigarett! Men det värsta var en tjej som stod och dansade framför där vi satt. Plötsligt backar hon och sätter sig i mitt knä! I kid you not! Ännu värre var att hon inte ens fattade att hon hade satt sig på en människa. Hon satt där i flera sekunder och trodde att hon satt på en stol. Hennes vänner skrattade åt henne så att hon till slut fattade var hon satt (drink much?). Jag satt mest och tittade klentroget på henne. Jag själv brukar inte definiera min kropp som träig och hård, snarare degig och mjuk, men jag kanske borde tänka om?

Nåja. Nu måste jag verkligen skriva uppsats. Jag har inte skrivit ett ord idag och jag ligger efter i planeringen. Back to work!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar