söndag 1 maj 2011

Sorry!

Inte visste väl jag att internetuppkopplingen inte fungerade hemma hos mamma. Som tur är gör den det hemma hos min syster och bror. Tyvärr ligger deras hem en bit bort och man måste därför ta bilen dit. Jag hade inte kört bil på jag-vet-inte-hur-länge och man kan väl säga att det gick sådär. Men jag kom fram. Och jag dödade ingen (vad jag vet?). Förhoppningsvis går det bättre på hemvägen när jag kanske har vant mig lite vid bilen. Usch. Jag borde verkligen köra bil oftare.

Igår var det edsmarknad, farmors födelsedag och fest, samt Valborg. Jag handlade 13 par strumpor för 100 kronor, brända mandlar och nougat. Sedan var det födelsedagskalas med en massa släkt, mat och tårta. Jag och tre syskon sov i huset och på kvällen gick vi ner till parken och kollade på brasan och raketerna. En fin dag helt enkelt.

Det är väl ungefär det som har hänt. Jag ligger efter med både transkribering och uppsatsskrivande, så det måste jag ta tag i imorgon och resten av veckan. Så himla tråkigt, men ibland måste man göra tråkiga saker. Imorgon kväll ska i alla fall jag, syster och bror ha filmkväll.

That's all for now.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar