tisdag 31 maj 2011

Opponering: check!

Fan, vad gôtt! (mild underdrift) Opponeringen är över och jag dog inte (det ser jag verkligen som en fördel). Jag var som vanligt onödigt nervös, men det gick ok. Jamentyp. Jag dog som sagt inte. Och jag lyckades märkligt nog prata under de 30 minuter jag hade till mitt förfogande när jag opponerade på en kursares uppsats (som för övrigt var så bra att det var svårt att hitta något att påpeka). Skönt att det är över. Jag var på skolan från nio till fem och ville bara gå hem och lägga mig.

Tyvärr är inte hela uppsatskarusellen över ännu. Jag har ett litet möte med min handledare imorgon och sedan ska jag granska och ändra lite i min uppsats en sista gång (förhoppningsvis!) för att sedan skicka in den för betygsättning. Det jobbiga är att jag har ett stort strukturellt problem i uppsatsen som jag inte riktigt vet hur jag ska fixa. Kanske kan min handledare hjälpa mig med det imorgon. Jag hoppas verkligen det. Annars vet jag inte hur jag ska gå tillväga.

Nu vill jag äta något gott och bara ta det lugnt fram tills imorgon!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Du kan se ljuset i slutet av tunneln!! :)

    Och på fredag åker vi till Spanien! Whoo!

    SvaraRadera
  2. Jamentyp. ;)

    Ja, jag längtar så jag dör!

    SvaraRadera