onsdag 18 maj 2011

Öh

Idag är en sådan där dag då jag tänker "tack, men nej tack" om uppsatsskrivande. Tyvärr hjälper inte det eftersom jag verkligen måste skriva varje dag den här veckan. Det är så tråkigt att jag dör lite (men bara lite, mind you!). Jag måste börja skriva snart. Om en stund. Typ lite senare...

Idag har jag för övrigt varit vikarie i 40 minuter. Det gick ok, även om eleverna inte var jätteinspirerade just idag. Så kan det vara. Jag känner ju precis likadant.

Till sist kan jag nämna att det mest inspirerande jag har tänkt idag är att jag kanske borde starta en facebookgrupp med namnet "Förlåt, vad sa du? Jag tänkte på kakor." Ja, precis så inspirerad är jag idag.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Kakor!?

    Okej, tror jag just "gave away" hur inspirerad/fokuserad jag är idag... Eller.. varje dag.. Jaja, you get the point.

    SvaraRadera
  2. Jag var dålig och gick och köpte såna där maraboukakor. Inte bra. Men gott!

    SvaraRadera