onsdag 18 maj 2011

Hjälp?!

Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag är bara sjukt trött. Ovanligt trött. Sådär trött som jag har varit på grund av alla vitaminbrister. Jag som tyckte att jag började känna mig piggare igen. Och idag är jag supertrött och orkar ingenting. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Det finns till och med en stor risk att jag gör just det. Tar en liten siesta. Problemet är att jag ofta blir ännu tröttare av det. Vad göra?! Jag måste ju skriva uppsats!

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött. Jag lade mig i en ok tid igår och fick sova i alla fall sju timmar, antagligen mer med mitt snoozande.

Hjälp! Ge mig tips och det snabbt!

/Hannah

PS1: Det hjälpte inte med en promenad till Willys.

PS2: Det hjälpte inte med kakor.

PS3: Det hjälpte inte med glass heller.

PS4: Jag var trött innan allt socker. DS.

2 kommentarer:

  1. Har en massa sådana dagar (tyvärr), och det är inte mycket att göra åt dem. Men det brukar bli bättre igen :)

    SvaraRadera
  2. Synd bara att det händer när man verkligen behöver vara pigg. :S

    Jag somnade inte iaf. Tur det.

    SvaraRadera