torsdag 8 oktober 2009

Lite snabbt sådär

Det verkar som om jag har fått mitt första pedagoguppdrag på det "nya" jobbet! Superkul! Om familjen är på så blir det läxhjälp i engelska för en högstadieelev. Det känns som sagt riktigt kul. Om detta blir av så kommer jag jobba en och en halv timme varje vecka. Spännande!

Alltså. Jag vet inte vad det är med mig. Jag fick något hemskt sug idag och var bara tvungen att göra pannkakor. IGEN. Jag vräkte i mig en massa. Usch och fy på mig! Som sagt, jag vet inte vad som har hänt. Var det funkpasset som gjorde mig så hungrig och sugen på pancakes? Endast Fat Mike (aka. God) vet.

Vi (Hannah+David) fick plötsligt värsta idén. Inte så originell, men ändå. Inte något vi inte har tänkt på förut, men ändå. Vi måste ha halloweenfest den 31:e oktober! Vi måste! Ingen har bjudit oss på fest, så vi får helt enkelt se till att ha halloweenfest själva, precis som förra året. Nu till problemet: två helger under samma månad ska jag klä ut mig till något skrämmande och jag har ingen aning om vad. HELP!

Såhär mysigt hade vi det förra året! (klickbara bilder som alltid!)


/H (alloween snart!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar