lördag 10 oktober 2009

Grön dag

Konserten igår var bra, även om jag hade förväntat mig lite mer. För att klaga lite extra kan jag nämna att mina fötter strejkade så fort vi hade kommit dit, en äcklig, illaluktande, påtänd och skabbig man kom lite för nära och tog på mina axlar (ew, ew, ew!) och en annan kille hoppade alternativt blev puttad på mig så att jag fick sjukt ont ett tag. Jag blir så trött på människor. Men som sagt, konserten var bra! Jag fick höra både King For A Day, Good Riddance, Basket Case och Minority. Tyvärr hittade jag inga bra youtubeklipp från konserten, men här kommer en gammal goding som vi också fick höra igår:



För övrigt har jag tentapluggat lite idag. Samma sak gäller imorgon. Egentligen hade jag tänkt gå på en fest i Malmö idag, men jag kände att det kanske inte vore så smart eftersom jag verkligen behöver komma upp i tid imorgon och gärna utan bakfylla. Dessutom behöver jag spara på kronorna, särskilt om jag ska köpa maskeradkläder gånger två. Förresten. Varför får jag inga bra utklädningsförslag? Jag har funderat på att klä ut mig till mumie, men det verkar vara dyrt med bandage!

A bientôt.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar