tisdag 13 oktober 2009

Finfin förhandsvisningsfilm

Jag och min partner in crime (nej, inte David, utan min (kvinnliga) partner in crime i skolan) gick på förhandsvisning av en film idag. The Young Victoria. Jag hade inte så höga förväntningar och det var kanske därför jag gillade filmen så mycket (eller så var den bra helt enkelt!). Den var riktigt fin och gripande. Dessutom älskar jag kostymdramer. Sedan var det självklart lite kul att se en film om historiska personer som man har läst om och till och med haft tentor på (engelsk historia, ni vet?). Nedan kan ni se filmens trailer, men jag måste säga att den avslöjar lite för mycket av handlingen. Ni får själva bestämma ifall ni vill se den eller inte.



Godnatt!

/H (som undrar ifall någon märkte allitterationen i rubriken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar