söndag 18 oktober 2009

Födelsedagsmaskerad med temat "Livet efter döden"

Jodå, jag var verkligen fulast på maskeraden igår! Men då är det som det ska vara. Man kan ju inte vara vacker när man är död! Eller? Eller?! De andra var mestadels snygga änglar, snygga vampyrer och snygga döda människor i kistor. Jag var en ful zombie. Yes. Det är bara att titta på bilden så ser ni hur ful jag var.

Zombien Hannah. Jag älskar dubbelhakan.

Kvällens kanske otäckaste bild. Johanna var hur som helst en väldigt vacker död kvinna i sin hemmasnickrade kista.

Erica kände inte riktigt för att festa.

Fler bilder kommer snart att läggas upp på Facebook. Det känns inte bra att lägga upp bilder på folk jag inte känner i min blogg, särskilt när jag inte har förvarnat dem.

5 saker jag tänkte på/lärde mig igår:

  1. Det är sällan någon annan som klär ut sig "fult".
  2. Jag måste sluta sova över hos folk som har katter. Min näsa gillar inte det.
  3. Jag behöver sova ut innan jag går på fest. Jag var nog gårdagens tråkigaste (och sömnigaste!) gäst.
  4. Jag måste sluta dricka cider. Min tunga gillar inte det (den gillar inte färsk tomat, ananas, vin, citrusfrukter och annat surt/bittert heller! tungjävel!).
  5. Det är dumt att planera in träningspass "dagen efter". Faktiskt.
Dags att göra något vettigt nu. Lite skolarbete, lite mat och sedan ett steppass ikväll. Usch, jag ligger efter med träningen (det blev bara två träningspass den här veckan) och den här veckan har jag mest ätit vad Lady Dahmer kallar HCHF (High Carb High Fat!). Inte Ben & Jerry's (tyvärr!), men en massa annan skit. Till exempel bakfyllemat. Ehrm. Jag vill inte väga mig imorgon...

/Hannah (zombien)

2 kommentarer:

  1. Haha häftig zombie!! Lite extra roligt att du har en mobiltelefon.. så kort sagt.. inte ens när man är död kan man undvika dem??

    SvaraRadera