fredag 16 oktober 2009

Grr

Jag orkar inte! Min att-göra-lista är ett stort obestigligt berg. Jag har redan insett att jag får skjuta upp vissa saker (jag får till exempel gå och simma imorgon istället. jag får till exempel läsa min uppsatsbok imorgon istället).

Jag måste hitta bra andrahandskällor till min kandidatuppsats men det är så svårt och jobbigt. Och framförallt tar det lång tid att hitta dessa källor. Jag blir galen. Seriöst.

Imorgon ska jag i alla fall "klä ut mig" (ehe!) till zombie och gå på födelsedagsmaskerad. Det ska bli kul! (även om jag nu måste ner på stan och leta presenter samt inhandla berusande dryck)

Tack för tråkiga mig.

/Hannahbananah

2 kommentarer:

  1. Ja här i Ed är vi fortfarande osäkra på om vi kan ta oss dit, men vi hör av oss när vi vet :P

    SvaraRadera