torsdag 29 oktober 2009

Hej, jag heter Hannah...

...och idag har jag gjort EN vettig sak, nämligen min latinska inlämningsuppgift. Eller nej. Jag har faktiskt gjort hela två vettiga saker. Jag har mailat inlämningsuppgiften till min lärare också. Bra, Hannah! Verkligen! Det där med städning och annat plugg föll i glömska av någon anledning (ok, jag började skriva på inledningen av min kandidatuppsats, men allt lät så hemskt att jag fick sluta). Hoppas att det går bättre imorgon. Hoppas.

Jag är sugen på sött, sött, sött. Jag önskar att jag vore sugen på inget, inget, inget. Dags för kvällsmat?

För övrigt är jag sugen på att handla julklappar, men jag känner mig ganska pank (ja, trots att man precis fick pengar! när får jag fler transkriptioner att göra egentligen!?).

Nu ska jag äta något och kolla på någon serie alternativt se den senaste Harry Potter-filmen igen. Åh!

/Hannah (puckopanna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar