torsdag 1 oktober 2009

Duktig Hannah!

Puh! Igår läste jag hundra sidor, idag läste jag 150 sidor och nu är boken äntligen utläst! Underbart skönt, vill jag tillägga! Lite synd bara att jag har en del frågor att göra och glosor och collocations att lära mig till imorgon. Det förstnämnda skulle jag i och för sig kunna göra imorgon på förmiddagen, innan föreläsningen börjar vid tolv.

Jag fattar inte. Det här är sista boken man ska läsa i den här delkursen. Nu återstår bara morgondagens föreläsning och en sista nästa vecka, sedan är det tenta veckan därpå. Yikes! Jag fattar inte att det har gått så fort! Första delkursen är snart över! (förhoppningsvis är tentan också det snart...)

Jag har två veckor på mig att bestämma mig vad jag ska göra i vår. Det känns lite smått paniskt, men det ska väl lösa sig till slut (det gör det väl?!). Min lista över möjliga saker att göra har blivit lite kortare. Det står nog mellan två saker, nämligen "äventyr à la Hannah" eller "slapptermin à la Hannah". Vi får se vad det blir. Ärligt talat är det inte helt upp till mig. Inte bara.

Det enda jag kan tänka på nu är MAT. Jag har inte ätit på en massa timmar (ja, när åt jag senast egentligen!?), så det är dags att fixa till något att äta. Dagens i-landsproblem som vanligt. Suck.

Det var allt för nu, ja!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar