torsdag 22 september 2011

Trötthet

Fy. Idag är jag ovanligt trött. Antagligen beror det delvis på vitaminbristerna, delvis på att jag har sovit för lite två nätter i rad. Jag är så trött idag att jag till och med sov någon timme lite tidigare ikväll. Då är man verkligen trött. Om man inte kan vänta till den "riktiga" sovtiden.

För någon timme sedan försökte jag vakna till med lite mannagrynsgröt och blåbärssylt. Så himla gott! Nu ska jag nog käka lite popcorn och kolla på säsongspremiärerna av Criminal Minds och Modern Family.

Godnatt!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Är också otroligt trött, undrar ibland om det är årstiden, men sedan minns jag att jag alltid är trött :P

    Såg Modern Family igår jag med.. alltid lika roligt!

    Ha kul på Bokmässan i helgen!

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland undrar man ju varför man är trött. Särskilt när man tar tabletter så att man inte ska bli det.

    Tack, det tänkte jag! :)

    SvaraRadera