lördag 17 september 2011

1619 kronor

Dags för lite mer ångest. Nu har jag precis beställt kvalsterskydd till sängen. 1619 kronor. Då var det bara kudd- och madrasskydd, inget för täcket. Jag hoppas att det är värt pengarna. Om jag har tur kanske jag inte behöver ta allergimedicin varje dag när jag har kvalsterskydd. Jag har dessutom fått för mig att allergimedicinen gör mig extra trött, så förhoppningsvis kan jag känna mig lite piggare också. Företaget som säljer skydden menar också på att man sover bättre om man som kvalsterallergiker har kvalsterskydd. Det skulle jag verkligen behöva!

Om ni också vaknar med täppt/rinnande nästa varje morgon har ni antagligen kvalsterallergi. Här köpte jag kvalsterskydden.

Jag hoppas verkligen att jag inte har slängt bort 1619 kronor nu. Mina pengar försvinner fortare än vinden. Isch.

Så fort jag har fått skydden och testat dem kommer en liten recension.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar