måndag 5 september 2011

Dagens tankar

  • Hoppas att blåbär är ovanligt nyttigt. Med tanke på att jag köpte blåbärssylt, blåbärsdryck och blåbärsyoghurt förut.
  • Hoppas att jordnötter är nyttigare än godis. Om inte har jag verkligen valt fel snacks idag.
  • Jag älskar Me First and the Gimme Gimmes!

  • Jag antar att det är bättre med en exhibitionistisk nakenfis än en läskig tjuvkikande stalker. Jag pratar om grannen mittemot. En ny har flyttat in.
  • Herregud, Malmö Högskola är ganska modern. De har liksom kölappar inne på biblioteket. Galet!
  • Jag känner mig nervös och uppspelt inför torsdag. Då ska jag göra något speciellt som jag inte tänker avslöja nu. Kanske aldrig. Vi får se hur det går.
  • Till helgen åker jag till EnDsville och då får jag se finaste brorsonen Viggo igen. Längtar!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar