onsdag 21 september 2011

5 saker som stör mig

  • Att ohyra har infesterat mitt kök. BLÄ!
  • Att jag verkligen inte kan komma i säng tidigt. Inte ens igår när jag bara hade sovit några timmar natten innan. Mycket märkligt.
  • Att jag har en tendens att inte göra så mycket vettigt under mina lediga dagar. Jag har visserligen hämtat paket, laddat om mitt periodkort och gjort en lite för stor sats av chili sin carne idag, men förutom detta tror jag inte att jag har gjort så mycket vettigt. (jag har i och för sig tittat på Glee och det är trots allt himla vettigt!)
  • Att jag har börjat få halsont. Hoppas att det inte blir värre. Dum som jag är har jag sjungit mer än vanligt idag.
  • Att en sträng på gitarren hoppade av häromdagen. Jag måste köpa strängar och stränga om den inom kort. Jag funderar på att ta med gitarren till en musikaffär i Malmö imorgon. Om jag orkar dra med den på tåget med alla jobbiga människor. Självklart är jag ovanligt sugen på att spela gitarr när det inte går.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar