måndag 19 september 2011

Idag har jag...

... varit och tagit några blodprover för att se om jag har lika stora vitaminbrister efter att jag har tagit tillskott. Nästa vecka får jag reda på svaren. Spännande!

... varit på spinning för första gången på många år. Usch och fy och blä! Det var inte roligt någonstans. Bara jobbigt. Och märkligt. Vadå "cykla förbi den stora klungan"? Jag kände mig ovanligt hatisk så jag tänker att jag nog ska undvika spinning i fortsättningen.

... sett på senaste Idol. Såklart. Jag tyckte att det var sorgligt att Andreas gav upp.

... läst och läst och läst. Och nu ska jag strax läsa lite till eftersom boken ska vara utläst till imorgon.

Igår åkte jag däremot till Malmö och såg Bridesmaids på bio med Johanna. Jag tyckte att den var riktigt rolig. Det bästa av allt var att det för en gångs skull är kvinnorna som får stå i centrum i en komedifilm. Det är så sällan det händer. Nu hände det och det blev skitbra. Jag verkligen gapskrattade vid flera tillfällen. Se den om ni vill se något lättsamt någon gång!


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar